اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از تشکیل گروه‌های مردم نهاد در ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

ابوالفضل صفری رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از فراخوان تشکیل گروه‌های مردم نهاد در ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این خصوص، در هر یک از شهرستان‌های استان نسبت به تشکیل گروه‌های مردم نهاد با هدف ارتقای ایمنی جاده‌ها اقدام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر حضور متخصصان و دانش آموختگان حمل و نقل، خیرین محلی، علاقه‌مندان به فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه در این زمینه، از خانواده‌های قربانیان سوانح جاده‌ای نیز در تشکیل گروه‌های مذکور استفاده می‌شود.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این اداره کل از همه علاقه‌مندان به انجام فعالیت‌های خداپسندانه در قالب گروه‌های مردم نهاد دعوت می‌کند تا با پیوستن به این طرح از عواقب جبران ناپذیر سوانح جاده‌ای همچون بی سرپرستی خانواده ها، مسائل و مشکلات روحی و روانی، هزینه‌های هنگفت درمانی و مسائل جزایی و قضایی بکاهند.

صفری ادامه داد : با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی، نقش سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های مردمی در این امر مهم است و واگذاری امور به این گروه‌ها باعث افزایش کارآیی، پذیرش راحت‌تر مردم و صرفه جویی در سرمایه ملی و زمان می‌شود.

انتهای پیام/ک


کمک سازمان‌های مردم نهاد برای ایمنی جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.