مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حل مشکلات و تقویت ارائه خدمات مسافری هوایی در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد .

ریاض فرحانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست باروسای ایستگاه های هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد ارونددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با تأکید بر نقش پررنگ خدمات هوایی و دفاتر هواپیمایی در مباحث گردشگری گفت: با توجه به نقش مهم گردشگری در رونق منطقه آزاد اروند، جابه‌جایی‌های مسافران تأثیر زیادی بر این حوزه دارد.

وی افزود: هم‌اندیشی، حل مشکلات و تقویت ارائه این خدمات در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد و لازم است تا با برگزاری جلسات مداوم با مدیران به پررنگ شدن نقش این حوزه در صنعت حمل‌ونقل کمک کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشکلاتی که ممکن است در آینده گریبان گیر کشور شود، ادامه داد: تقویت خدمات حمل نقل و نقل هوایی یکی از اقداماتی است که در کاهش این مشکلات تأثیرگذار است.

سید ابراهیم میرموسوی مشاوراموربین الملل و مدیرحوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: تلاش دفاتر هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد اروند برای رشد و توسعه خدمات این حوزه ستودنی است و وجود چنین ظرفیت هایی سبب تقویت زیر ساخت های گردشگری در منطقه می‌شود.

در ادامه جلسه روسای ایستگاه های هواپیمایی مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و راه‌کارهای برون‌رفت از آن‌ها نیز بررسی شد.

در پایان  نیز از مدیران و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

تقویت خدمات حمل‌ونقل هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.