معاون بهره‌ وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان همدان گفت: دستگاه‌ های خدمات‌ رسان برای ساماندهی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال آماده خدمت‌ رسانی به مردم همدان هستند.

آمادگی آرامستان موقوفه همدان برای خدمت‌ رسانی در پنج‌شنبه آخر سالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن رضوی، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان همدان و مدیر آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان گفت: مدیریت آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان با همکاری سایر نهادهای خدمات‌رسان با ایجاد تمهیدات ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران اهل قبور هستند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های گسترده خدماتی، رفاهی و عمرانی در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال در باغ بهشت شهر همدان در نظر گرفته شده تا مراجعان بتوانند با آسایش بهتری در این مکان حضور یابند.

رضوی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در آرامستان همدان حضور پیدا کنند .در این راستا دو قطعه پارکینگ با ظرفیت استقرار ۳ هزار خودرو آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به افزایش حجم ترافیکی در مسیرهای منتهی به باغ بهشت همدان ادامه داد: در همین راستا محدودیت‌های ترافیکی برای روان شدن ترافیک در این مسیرها در روزهای ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه اعمال می‌شود.

مدیر آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام پایانی امسال نیز ۳۰ هزار وسیله نقلیه در آرامستان همدان، تردد داشته باشند که برای ساماندهی این میزان خودرو هماهنگی لازم با مأموران پلیس راهور انجام شده است.

وی با اشاره به این که مسیر ورودی آرامستان در این ایام از سمت بلوار آیت الله موسوی و مسیر خروجی از انتهای آرامستان به سمت میدان امام حسن(ع) خواهد بود افزود: بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس  در این مسیر شهروندان را جابجا خواهند کرد.

سید حسن رضوی یادآور شد: رنگ آمیزی جداول، رفت و روب، نظافت و شستشوی داخل محوطه نیز از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته برای رفاه حال شهروندان در آستانه سال نو است چرا که نمای بصری آرامستان تاثیر بسزایی در روحیه زیارت کنندگان اهل قبور دارد.

انتهای پیام/ ش

آمادگی دستگاه‌ های خدمات‌ رسان برای ساماندهی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.