مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری با محوریت آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان شامگاه گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری گفت:آیت الله جمی به عنوان اسوه مقاومت، پایداری و صبر نقش تاثیرگذاری در هشت سال جنگ تحمیلی در آبادان داشت.

وی افزود:آیت الله جمی با خطبه های نماز جمعه همواره عاملی برای افزایش روحیه رزمندگان اسلام و خاری در چشم دشمنان و نیروهای بعثی بود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش شرکت بیش از ۱۸هزار دانش آموز در مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری با محوریت آیت الله جمی را در سطح کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت:این مهم بیانگر مردمی بودن این عالم ربانی است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز با بیان برخی از ویژهگی های اخلاقی آیت الله جمی گفت:یکی از شاخص های این عالم مجاهد حس مسئولیت پذیری وی بود.

وی افزود:اگر احساس مسئولیتی که آیت الله جمی داشت برخی از مسئولان داشتند امروز وضعیت خیابان ها، فاضلاب، پارک ها و آب آشامیدنی آبادان اینگونه نبود.

در پایان این مراسم از ماندا فخیم نیا، زهرا جنامی فر و سارا بحرانی نفرات اول تا سوم این مسابقه به همراه دبیران آنها با اهدای لوح تجلیل شد.

در مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری سه تصویر از آیت الله جمی در اختیار دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم قرار گرفته و دانش آموزان ۱۸هزار مفهوم به عنوان برداشت خود از این سه تصویر را برای ستاد بزرگداشت آیت الله جمی ارسال کردند.

انتهای پیام/ د

مسابقه فرهنگی آیت الله جمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.