مسئول دبیرخانه همایش ملی گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در یزد افتتاح شد.

نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی افتتاح شدمهدیه پور آدینه مسئول دبیرخانه همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در یزد افتتاح شد.

وی افزود: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در هشتمین همایش و نمایشگاه ملی واولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در تراز سند برنامه ریز نظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری به یزد سفر کرده است.

پور آدینه ادامه داد:۵۱۹ اثر به دبیرخانه این همایش در استان ارسال شد و آثار ارسالی را ۵۱ داور بررسی کردند.

وی افزود: در بخش‌های عکاسی، طراحی و مقاله به ترتیب ۱۰۹، ۳۰۲ و ۲۱۴ نفر ثبت نام کردند که در مهلت تعیین شده ۸۰ اثر در بخش عکاسی، ۲۴۳ اثر در بخش طراحی و ۱۹۶ اثر در بخش مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی به مدت دو روز با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سراسر کشور در یزد  در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

افتتاح اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار