سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: از ابتدای سال بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

بازرسی بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی در رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: محمد سهیلی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن بیان کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه بر اصناف از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است، گفت: در این بازرسی‌ها ۷۳۶ مورد پرونده تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن ادامه داد: در بازرسی از واحد‌های صنفی رزن تخلفاتی به ارزش ۳۱۸ میلیون تومان کشف شده و تمام پرونده‌ها به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

سهیلی با بیان اینکه از ۲ هزار و ۷۶۵ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان ۱۷۱ مورد پرونده تخلف ثبت شده است ادامه داد: این تخلفات با ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای صدور رای به شعبه تعزیرات ارسال شده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تعداد یک هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی و ۳۲ گشت مشترک با اداره آگاهی انجام شده که در همین راستا ۲۱ فقره پرونده تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: ارزش ریالی این پرونده‌های نیز ۱۲۸ میلیون تومان بوده که اقلام کشف شده به سازمان تملیکی استان همدان ارسال شده است.

سهیلی در پایان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال مردم می‌توانند گزارشات یا شکایات خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا کتبی به این اداره به صورت محرمانه در میان بگذارند و کمتر از ۴۸ ساعت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ب

ثبت ۷۳۶ پرونده تخلف از واحد‌های صنفی رزن

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار