عضو شورای شهر تهران گفت: خیابان کامل تنها شامل سیستم‌های حمل و نقل عمومی نیست، بلکه دوچرخه، پیاده‌سواری و پیاده‌راه‌ها را نیز شامل می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در نوبت عصر یکصد و بیست و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی تبصره پیشنهادی مبنی اختصاص تمامی درآمد‌های وصولی حاصل از تغییر پهنه، صدور پروانه ساختمانی و اعطای تراکم، عوارض نوسازی، جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و غیره به توسعه سیستم‌های حمل و نقل انبوه (TOD) اظهار کرد: من از کمیسیون حمل و نقل شورا به خاطر توجه به خیابان کامل تشکر و تقدیر می‌کنم، اما خیابان کامل فقط شامل سیستم‌های حمل و نقل عمومی نیست، بلکه دوچرخه، پیاده‌سواری و پیاده‌راه‌ها را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: سوالی که دارم این است که آیا در این پیشنهاد به غیر از توسعه حمل و نقل عمومی، احداث مسیر دوچرخه و ساماندهی پیاده‌رو‌ها نیز مدنظر قرار گرفته است؟

عضو شورای شهر تهران گفت: سوالی که مطرح است این است که چه میزان درآمد از طریق عوارض پیش‌بینی شده کسب می‌شود؟ و آیا هزینه‌های پیش‌بینی شده پاسخگوی احداث خیابان کامل هست یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.