آیین رونمایی از استارتاپ‌های محتوایی خلاق و فرهنگی خانه نوآوری، روز سه شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۵ با حضور محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز در باغ کتاب برگزار می‌شود.

آیین رونمایی از استارتاپ‌های صنایع خلاق و محتوایی فرهنگی در باغ کتاببه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه رونمایی از استارتاپ‌های محتوایی خلاق و فرهنگی در راستای حمایت از کارآفرینی و به همت فرهنگ سرای فناوری اطلاعات و خانه نوآوری برگزار می‌شود.

در بخش اول این مراسم به معرفی خانه نوآوری به عنوان یک شتاب دهنده حوزه محتوایی پرداخته می‌شود و سپس پنل تخصصی با موضوع موانع و مشکلات پیش روی استارتاپ‌ها برگزار می‌شود و از تعدادی از فعالان حوزه محتوا و استاراپی تقدیر می‌شود.

در ادامه برنامه ضمن رونمایی از چهار استارتاپ «اینفوگرامر»، «نقاشیم»، «دوزلی بوک» و «جت ویدیو»، به معرفی آن‌ها و آشنایی با عملکردشان پرداخته می‌شود.

بخش دوم مراسم به برپایی پنلی با محوریت آینده بازاریابی محتوایی و اشتباهات رایج در آن اختصاص دارد و به سؤالات مرتبط با این موضوع پاسخ داده می‌شود. در پایان برنامه فرصت خوبی برای شبکه سازی و آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار