مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت: تلاش بسیار زیادی کردیم تا کریمی را در باشگاه نگه داریم و هنوز امیدوار هستم شرایط تیم به گونه‌ای شکل بگیرد تا وی به تیم خود بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث بیات مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در مورد تلاش هایی که برای نگه داشتن علی کریمی داشته اند اظهار کرد: کریمی باشگاه را واگذار کرده و از سمت سرمربیگری تیم نیز استعفا داد و دیگر مسئولیتی در این باشگاه ندارد. تلاش بسیار زیادی کردیم تا کریمی را در باشگاه نگه داریم و هنوز امیدوار هستم شرایط تیم به گونه‌ای شکل بگیرد تا کریمی به تیم خود بازگردد.

تازه متوجه شدم که کریمی چقدر برای این  باشگاه زحمت کشیده است

او در مورد عملکرد کریمی در باشگاه سپیدرود گفت: امروز وقتی با وکیل کریمی اسناد و مدارک باشگاه را بررسی کردیم تازه متوجه شدم که او چقدر برای این تیم و باشگاه زحمت کشیده است.

بیات: برای نگه داشتن کریمی تلاش زیادی کردیم/ هر انسانی تحملش اندازه‌ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود

قطعا روی کمک‌های مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای داریم

بیات در مورد اینکه برای تامین هزینه‌های باشگاه به شکل شخصی هزینه می‌کند و یا به کمک مسئولان استانی امید دارد بیان کرد: قطعا روی کمک‌های مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای داریم و هزینه‌های تیم داری بسیار سنگین است. ما نیازمند حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، هیئت فوتبال استان، شهرداری و استانداری هستیم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. به دنبال این هستیم تا بستری را به وجود بیاوریم و مسئولان استانی به سمت تیم سپیدرود بیایند.

او در مورد اینکه مشکل کریمی برای ادامه فعالیت در باشگاه سپیدرود چه بود گفت: باید از خودش بپرسید، چون من هم هیچ صحبتی در این مورد با کریمی نداشتم. اما به نظر من علی کریمی برای شهر رشت بسیار زحمت کشید و سال گذشته او تیم را از سقوط نجات داد. اگر علی کریمی نبود تیم ما سال گذشته سقوط کرده بود.

در ابتدای فصل سپیدرود ۱۴ میلیارد بدهی داشت

بیات در مورد عملکرد کریمی در باشگاه سپیدرود ادامه داد: در ابتدای فصل من به یاد دارم وقتی در حال تحویل گرفتن تیم بودیم با قرارداد‌های جدید حدود ۱۴ میلیارد بدهکاری برای تیم وجود داشت، اما الان که من این تیم را تحویل گرفته ام فقط ۲ میلیارد از این بدهی‌ها باقی مانده است. خوب این کار را چه کسی انجام داده است؟ تیمی که هیچی نداشت الان کلی وسایل بدنسازی و یک انبار لباس دارد. همه‌ی این هزینه‌ها را علی کریمی به تنهایی تقبل کرده است. کریمی از هیچکس کمک نگرفته است و و تمام این هزینه‌ها را از جیب کرده است.

بیات: برای نگه داشتن کریمی تلاش زیادی کردیم/ هر انسانی تحملش اندازه‌ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود

هر انسانی تحملش اندازه‌ای دارد

او ادامه داد: ما همیشه باید قدردان کریمی باشیم. هر انسانی تحملش اندازه‌ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود. به نظرم کریمی در نهایت تشخیص داد تیم در نبودش شاید بتواند نتیجه بگیرد. هر تصمیمی که گرفته است محترم است، اما من همیشه او را به عنوان یک مرد بزرگ در قلبم نگه می‌دارم.

سرمربی جدید امشب معرفی می شود

بیات در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: ساعت ۱۸ امروز با گزینه سرمربیگری تیم قرار مذاکره داریم و بعد از توافق نهایی نام سرمربی جدید باشگاه را اعلام خواهیم کرد.

او در مورد اینکه اگر با این گزینه به توافق نهایی نرسند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: در صورتی که با گزینه مورد نظر به توافق نرسیم گزینه‌ی دومی وجود دارد که با او به توافق رسیده ام.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید سپیدرود امشب معرفی می‌شود

مالک جدید باشگاه سپیدرود مشخص شد

برترین سرمربی و بازیکن از آبی پوشان/ تراکتورسازی بهترین تیم هفته


انتهای پیام/

صحبت های مالک جدید سپیدرود در مورد این باشگاه و علی کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار