رئیس کلانتری کهریزک از بازداشت ۲ سوداگر مرگ با کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

بازداشت ۲ سوداگر مرگبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد ابراهیم شریفی رئیس کلانتری کهریزک گفت: ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه دهم اسفندماه امسال ماموران انتظامی کلانتری کهریزک هنگام گشت زنی در جاده قم – تهران به یک دستگاه خودروی سواری یژو پارس نقره‌ای رنگ که در کنار جاده پارک شده بود و فلاشر آن روشن بود، مشکوک می‌شوند.


بیشتر بخوانید؛ نامادری سنگدل دست دختر ۹ ساله را سوزاند+عکس


رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک در ادامه بیان داشت: تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک و از راننده و سرنشین آن علت پارک خودرو را جویا می‌شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پرسش و پاسخ انجام شده مشخص می‌شود که سرنشینان‌ خودرو از شیراز به شهر تهران عزیمت و قصد ملاقات یکی از اهالی روستا را دارند.

وی افزود: خودرو و محل پارک آن توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت؛ در خودرو محوله‌ای کشف نشد، ولی ماموران در جریان تحقیقات پلیسی متوجه بسته‌ای در بین سبزه‌های اطراف خودرو می‌شوند.

سرگرد شریفی با اشاره به کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در نزدیکی محل پارک خودرو، تصریح کرد: متهمان در بازجوئی اولیه ضمن پذیرش جرم ارتکابی اقرار کردند:  تریاک را طبق سفارش یکی از اهالی روستا از شهر شیراز تهیه و قرار بر این بود که در جاده کناری روستا پارک و با روشن کردن فلاشر، مرد روستائی متوجه حضور ما در کنار جاده بشود و محوله تریاک را از ما بگیرد.

کلانتر محله کهریزک افزود: هر ۲ متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر همدستان وی به کلانتری منتقل و پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک  در جاده قم – تهران 

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار