تندگویان گفت: ساماندهی دفاتر مشاوره‌ ازدواج جزء قانون برنامه توسعه ششم بود که به وزارت ورزش وجوانان ابلاغ شده است.

تندگویانبه گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش در جلسه امضای تفاهم نامه ساماندهی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و آموزش‌های حوزه ازدواج و خانواده میان سازمان بهزیستی کشور و این وزارتخانه گفت: ساماندهی دفاتر مشاوره‌ ازدواج جزء قانون برنامه توسعه ششم بود که به وزارت ورزش وجوانان ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید؛ افزایش روند ازدواج در ۶ ماه نخست سال جاری

 تندگویان با بیان اینکه از ابتدای دولت دوازدهم دفاتر مشاور ازدواج رشد کمی خوبی در سراسر کشور داشته است، بیان کرد: برای هم افزایی نیاز به یک تعامل و تفاهم نامه‌ای با سازمان بهزیستی بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تغییر و تحولات ریاست سازمان بهزیستی منجر به تاخیر در امضای این تفاهمنامه شد.

 تندگویان گفت: وزارت ورزش وجوانان موظف است قبل از ازدواج مشاوره‌هایی را به جوانان بدهد که هم باعث رونق یک زندگی خوب شود و هم از تشکیل یک زندگی ناموفق جلوگیری کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج اظهار کرد: ۱۸۲ دفتر در سراسر کشور فعال و۱۰۰ مرکز هم در نوبت مجوز وفعال شدن هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این مراکز تا فروردین ماه فعال شوند، گفت: در طول سال چند دوره رایگان مشاوره در این مراکز برگزار می‌شود.

تندگویان با اشاره به اجباری شدن آموزش‌های قبل از ازدواج گفت: جوانان باید از آموزش بهره مند شوند تا از مشکلات پس از ازدواج جلوگیری شود.

انتهای پیام/

۱۸۲ دفتر مشاوره ازدواج در کشور فعال هستند

برچسب ها: ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار