معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: امنیت و آرامش امروز کشور، مدیون خون شهداست و ساماندهی مزار این عزیزان، خواسته به حق خانواده آنان و وظیفه ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه ساماندهی گلزار شهدا ادامه داد: شکل و فرم مزار شهدا، باید طوری باشد که در طول سال‌های متمادی، همواره به عنوان یک طرح واحد و مشخص، برای مردم متمایز از سایر مزار‌ها باشد تا این فداکاری‌ها همواره در ذهن مردم باقی بماند.

وی ضمن اشاره به مصالح به کار برده شده در ساخت گلزار شهدا افزود: مصالح باید طوری انتخاب شود که با آب و هوای سرد منطقه سازگار بوده و در مدت زمان کوتاه از بین نرود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بنیاد شهید باید تعداد مزار‌هایی را که در روستا‌ها و شهر‌های استان، ساماندهی نشده اند، به صورت مدون در اختیار ما قرار دهد، تا بتوانیم ظرف مدت یکسال، ساماندهی را به اتمام برسانیم.

ندایی در پایان جلسه، ضمن تقدیر از شهرداری اردبیل بابت تسطیح آرامگاه ها، گفت: با تلاش مسئولان ذیربط، ساماندهی مزار ۳۶۰ شهید استان را تا پایان سال ۹۸ به اتمام خواهیم رساند.

انتهای پیام/ح

ساماندهی مزار ۳۶۰ شهید استان اردبیل

 

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
یکی نیست به این بگه مگه رهبر انقلاب نگفت دست به قبور شهدا نزنید .