رئیس حوزه قضائی فاریاب به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از جاده نیمه تمام منتهی به تنها بیمارستان این شهرستان بازدید بعمل اورد وبه عنوان مدعی العموم دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر نموند.

مشکل راه ارتباطی به تنها بیمارستان شهرستان فاریاب حل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز و در راستای حفظ حقوق عامه قاضی سالاری، رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از جاده نیمه تمام منتهی به تنها بیمارستان این شهرستان بازدید بعمل اورد وبه عنوان مدعی العموم دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر نموند.

علیرضا سالاری رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: تنهابیمارستان شهرستان فاریاب حدود ۱۰ ماه است که آماده‌ی افتتاح می‌باشد، اما به دلیل آماده نبودن جاده ارتباطی تاکنون اقدامی جهت راه اندازی آن صورت نگرفته است.

وی افزود:در این بازدید مقرر گردید با همکاری دستگاه‌های مرتبط، راه ارتباطی منتهی به بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ ساخته شود و بعد از آن شاهد افتتاح بیمارستان این شهرستان خواهیم بود.

سالاری گفت:حل مشکل راه ارتباطی و در نهایت راه اندازی این بیمارستان سبب کاهش هزینه‌های تحمیلی به مردم این شهرستان می‌شود و از رفت و آمد‌های شهروندان به مراکز درمانی واقع در شهرستان‌های همجوار جیرفت و کهنوج جلوگیری می‌شود و در نهایت افزایش رفاه بهداشتی شهروندان را به ارمغان خواهد آورد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب در پایان این بازدید ضمن ارائه راهکار‌هایی جهت احداث هر چه سریع‌تر این جاده، خطاب به مسئولان محلی اظهار داشت: مسئولین بایستی با اقدامی جهادی تمام تلاش خود را نسبت به نتیجه رسیدن این طرح عام المنفعه به کار گیرند.


انتهای پیام/س

حل مشکل راه ارتباطی به تنها بیمارستان شهرستان فاریاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار