مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت بدهی مراکز دانشگاهی در چند روز آینده در استان خبر داد.

پرداخت بدهی مراکز دانشگاهی در چند روز آیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید فرجی، مدیر کل بیمه سلامت استان همدان در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بدهی امسال مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تا شهریورماه پرداخت شده است افزود: ۷۰ درصد بدهی مهرماه و آبان ماه مراکز درمانی به صورت علی‌الحساب پرداخت شده و پیگیر هستیم، بدهی دی و آذرماه را نیز در چند روز آینده پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته پرداخت بدهی های هرسال به سال بعد موکول می شد گفت : امسال برنامه‌ای به کار گرفته ایم که در پرداختی‌ها  به روز عمل کنیم و اکنون از مطالبات سال قبل کمتر از ۵ درصد باقی مانده است.

مدیرکل بیمه سلامت همدان با اشاره به اینکه ۲ ماه پیش مطالبات چند ماه آخر سال گذشته بخش خصوصی هم پرداخت شد اضافه کرد: بدهی مهرماه پزشکان امسال پرداخت شد و چند روز آینده بدهی آبان ماه نیز تسویه می‌شود.

فرجی با اشاره به ارائه خدمات به مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر «MMT» بیان کرد: در حال حاضر با هیچ کمپی برای درمان اعتیاد قرارداد نداریم و تنها با مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر MMT کار می‌کنیم.

وی اعتبار ماهانه هریک از این مراکز را حدود یکصد میلیون تومان اعلام کرد وگفت: برای ۱۳ مرکز MMT در همدان اعتبار در نظر گرفته می‌شود و به دنبال این هستیم اعتبار ۳ ماهه سوم را نیز پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ب

بدهی مراکز درمانی در چند روز آینده پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.