مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: فشار آب در ۴۰ درصد از سطح شهر زنجان استاندارد سازی شد.

فشار آب در ۴۰ درصد از سطح شهر زنجان استاندارد سازی شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با نصب ۲۳ فقره شیر فشار شکن در مناطق مختلف شهر زنجان فشار آب در ۴۰ درصد از سطح این شهر تعدیل و استاندارد سازی شد.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: طی چند روز اخیر ۴ فقره شیر فشار شکن در شهر کهای انصاریه، اراضی پائین کوه، کوی فرهنگ و اراضی مصلی نصب شده و فشار خروجی در این مناطق کاهش یافت.

وی افزود: برای نصب و راه اندازی این ۳ فقره شیر فشار شکن یک میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان سال نیز در شهرک‌های بسیجیان، گلشهر، انصاریه و برخی نقاط دیگر در شهر زنجان شیر فشار شکن نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان یادآور شد: شیر‌های فشار کن نصب شده دو زمانه بوده و در زمان اوج مصرف فشار آب را افزایش و در طول شب که میزان مصرف کاهش می‌یابد میزان فشار را پائین می‌آوزد.

جزء قاسمی گفت: این شیر‌ها در کاهش شکستگی‌ها و حوادث آب نقش بسزایی داشته و تا حد امکان از بروز حوادث غیرقابل پیش بینی جلوگیری می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با نصب شیر‌های فشار شکن در شهر زنجان به طور میانگین ماهانه ۱۲.۵ درصد میزان تولید آب کاهش داشته و به تبع آن حوادث آب و قطعی‌های شبکه نیز کم شده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکنون مناطق شرقی شهر زنجان را تحت پوشش قرار داده و در سال ۹۸ منطقه غرب شهر زنجان را زون بندی و استاندارد سازی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

استاندارد سازی فشار آب  سطح شهر زنجان

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.