نماینده محلات در مجلس گفت: گزارش مربوط به جداول بودجه و همچنین بودجه شرکت‌های دولتی تا این لحظه نهایی نشده است.

سلیمی: بودجه شرکت‌های دولتی تا این لحظه به دست ما نرسیده/ پزشکیان: هیئت رئیسه این موضوع را بررسی می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۳ اسفند) مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی ضمن تشکر از نمایندگان و هیئت رئیسه برای تصویب بودجه، گفت: گزارش مربوط به جداول بودجه و همچنین بودجه شرکت‌های دولتی تا این لحظه نهایی نشده و به دست نمایندگان نرسیده است.

وی همچنین تاکید کرد: در حقیقت ما تنها بخشی از بودجه را تصویب کرده‌ایم، فساد همواره در بخش‌هایی ظاهر می‌شود که در مجلس تصویب نشده و در اصل اکثر فسادها در بودجه شرکت‌هایی به وجود می‌آید که شفاف نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار کرد: سازوکاری در این مورد اندیشیده شود تا در کمیسیون برنامه و بودجه کمیته ویژه‌ای برای این موضوع تشکیل شود تا به آن رسیدگی کند زیرا عدم وجود شفافیت منافذ فساد را در کشور باز می‌کند.

در ادامه پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این نماینده گفت: اخطار شما در این زمینه وارد است و به هیئت رئیسه دستور پیگیری این موضوع را می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار