معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خوزستان سرزمین ولایت، پایتخت دفاع مقدس و جاده منطقه راه ورود تشیع به ایران است و مردمانی عزیز و سران و بزرگان عرب با رهبر خود بیعت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی،  معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان با اشاره به حضور عشایر عرب در خوزستان بیان داشت: عشایر عرب مردمانی از جنس ولایت که پای علما و مجتهدین خود ایستادند و حضور پرشور عشایر عرب خوزستان در این منطقه برای دنیا پیام دارد و اگر روزگاری کسی بخواهد به خاک ایران تجاوز کند، مرده است.

وی افزود: دشمن دنبال اشغال ایران در مدت کوتاه بود، اما جوانان با غیرت جان خود را دادند تا یک وجب از خاک خوزستان به دست دشمن نیفتد.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: عشایر عرب از نسل امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و این مردمان عزیز امروز دشمن را به ذلالت کشاندند که عشایر عرب خوزستان دست در دستان دیگر عشایر اقوام رنگین کمانی را درست کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان گفت: آمریکا بداند شکست خورده و هیمنه آن از بین رفته است و امروز جان را نثار ولایتی می‌کنیم که تمام وجود ایشان برای مردم ایران می‌تپد.

‌انتهای پیام/م

عشایر عرب خوزستان مردمانیاز جنس ولایت اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.