سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: با ۱۲۶ هزار جوجه‌ریزی در شهرستان در ۱۲ مرغداری هیچ‌گونه کمبود مرغ در ایام نوروز نخواهیم داشت.

کمبود مرغ در بردسکن در ایام نوروز نخواهیم داشت  به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسمپور سرپرست فرمانداری بردسکن در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور بخشداران، روسای ادارات جهادکشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و اتاق اصناف برگزار شد، گفت: با کمبود هیچ‌گونه اقلام عمومی در شهرستان مواجه نیستیم و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز و مصرفی خود را بدون هیچ دغدغه‌ای فراهم آوردند.

وی با اشاره به گران‌فروشی برخی فروشندگان بردسکنی تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گشت‌های مشترک خود را به‌صورت شبانه روزی تا آخر عید فعال کند.

سرپرست فرمانداری بردسکن بازدید از کشتارگاه و رصد بر بهداشت فردی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در ایام منتهی به نوروز از خرید‌های کاذب خود بپرهیزند.

قاسمپور با بیان اینکه خدمات‌دهی در ایام نوروز باید به صورت مطلوب به مردم و مسافران ارائه شود، افزود: میزان سهمیه میوه شب عید از سال قبل افزایش یافته و در انبار‌ها دپو شده است، ولی قیمت‌ها هنوز مصوب نشده‌است.

وی تصریح کرد: بازاریان و اصناف امروزه مجاهدت اقتصادی انجام می‌دهند، بنابراین هرکجا که مردم در اقتصاد دست داشتند، بهتر مدیریت شده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به اینکه در صورت برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان حتما با سمت و سوی اصناف باشد، گفت: نگاه دشمن به سمت این است که به نظام ضربه بزند و از هر روزنه‌ای نیز وارد می‌شود تا سود خودش را ببرد.

قاسمپور بازاریان را افراد تاثیرگذار در شهرستان نام برد و افزود: همه مسؤولان موکلف هستند تا بین مردم باشند و به‌صورت شفاف گزارش بدهند.

وی با بیان اینکه در بخش خصوصی نهضتی در معادن و اشتغال‌زایی ایجاد شده است، تصریح کرد: سهم اشتغال در معادن و صنایع تولیدی رو به توسعه است و تمام زیرساخت‌ها در بحث آب، برق و گاز نیز برای سرمایه‌گذار فراهم است.

توزیع ۲۵ تن شکر در بازار

شهرام طلوع فکور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن با علام این خبر گفت: عاملان فروش می توانند با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت حواله مقدار مورد نیاز شکر خود را دریافت کنند و با قیمت مصوب کیلویی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان دراختیار مردم قرار دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و ۴۲۰ واحد تولیدی در شهرستان فعالیت دارند و رعایت دریافت سود مجاز نیز به بازاریان و اصناف طی جلسه‌ای مطرح شده‌است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن با بیان اینکه اداره صنعت و معدن با برگزاری ۱۰ جلسه آموزشی در بردسکن توانست رتبه اول در استان را کسب کند، گفت: گشت‌های مشترک در ایام نوروز بصورت دائمی انجام می‌شود و کشیک‌های نوروزی هم نیز اعلام شده که در ایام نوروز بتوانند به مسافران و همشهریان خدمات‌رسانی شود.

طلوع فکور به ایام آخر سال و چهارشنبه سوری اشاره کرد و افزود: در گزارش و بازرسی‌های به‌عمل آمده اگر واحد صنفی مواد محترقه به‌فروش برساند به‌شدت برخورد و به دستگاه قضایی ارجاع می‌شود.

وی تصریح کرد: کالای فرد فروشنده مواد محترقه ضبط و به‌عنوان قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و پرونده سنگینی برای او تشکیل می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.