مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۶ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ نقطه ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به ماه مبارک رجب اشاره کرد و افزود: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام‌البیض در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی به استقبال جوانان ملایری در سال‌های گذشته از این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود ۵۰۰ نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ادامه داد: ثبت نام اعتکاف از ۱۰ اسفندماه در ملایر آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

گروسی با بیان اینکه ، اداره تبلیغات اسلامی شهر ملایر ،حوزه علمیه خواهرانو مسجد جامع ملایر در روز‌های برگزاری نماز جمعه  برای نام نویسی این مراسم معنوی  در نظر گرفته شده است  ابراز داشت:  مبلغ در نظر گرفته شده برای حضور در این مراسم هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای مراسم معنوی اعتکاف در حال حاضر ۶ نقطه در سطح شهرستان در نظر گرفته شده گفت: در شهر ملایر مسجد جامع برای اعتکاف خواهران و مسجد مطهری برای اعتکاف برادران و در ۴ روستای توجغاز، نمازگاه، جوکار و اسلام شهر آقگل مساجد اعتکاف پیش‌بینی شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پایان ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف امسال از ۱۳  تا ۱۵ ماه رجب همزمان با روز‌های ۲۹ اسفندماه سال جاری و اول و دوم فروردین ماه سال جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مراسم معنوی اعتکاف در ۶ نقطه ملایر برگزار می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.