فرمانده مرزبانی کشور گفت:تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی برای مقابله با هرگونه تهدید، آسیب و بلایای طبیعی انجام شده است، اما برخی از مناطق صعب‌العبور استان بستر‌های مطلوبی ندارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور دربازدید از نوار مرزی میرجاوه ، به ایجاد بستر‌های لازم برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی، اشاره و اظهار کرد: تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی برای مقابله با هرگونه تهدید، آسیب و بلایای طبیعی انجام شده است، اما برخی از مناطق صعب‌العبور استان بستر‌های مطلوبی ندارند.

وی به وقوع حوادث و بلایای طبیعی اشاره و بیان کرد: با توجه به تمهیدات و موانع فیزیکی که از قبل ایجاد شده متأسفانه شب گذشته یکی از مقر‌های هنگ مرزی میرجاوه بر اثر گرفتار شدن در سیل، دچار حادثه شد.

برخی از مناطق صعب‌العبور بستر‌های مطلوبی ندارند/ لزوم ایجاد بستر‌های لازم برای مقابله با بلایای طبیعی

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: پس از جاری شدن سیل در منطقه هنگ مرزی میرجاوه، ۳ نفر از مرزبانان هنگام حراست از مرز‌های کشور عزیزمان به شهادت رسیدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان به همکاری خوب دولت پاکستان اشاره و بیان کرد: دولت پاکستان بیش از پیش برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های مشترک مرزی به صحنه آمده و امیدواریم این روابط بیش از پیش منسجم‌تر شود.

برخی از مناطق صعب‌العبور بستر‌های مطلوبی ندارند/ لزوم ایجاد بستر‌های لازم برای مقابله با بلایای طبیعی

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: امنیت امروز مرز‌های کشور به دلیل فداکاری، مجاهدت و بیدار بودن مرزبانان و همه نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌ها است.

انتهای پیام/ع

سردار رضایی به سیستان و بلوچستان سفر کرد 

برچسب ها: ناجا ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار