وزارت خارجه سوریه با اشاره به اقدام تروریست‌ها در نقض آتش‌بس در حماه، بر آمادگی کامل ارتش برای مقابله با جنایت‌های گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها، بر آمادگی ارتش برای مقابله با این اقدامات تاکید کرد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه به خبرنگار این خبرگزاری گفت: گروه‌های تروریستی بار دیگر توافقنامه کاهش تنش را نقض و بامداد امروز در حمله تروریستی برنامه‌ریزی شده به نیرو‌های مسلح ما در محور المصاصنه در حومه شمالی حماه حمله‌ور شدند.  آنان با استفاده از سلاح‌های مختلف و وضع نامساعد جوی عملیات تروریستی خبیثانه خود را انجام دادند.

این منبع افزود: در پی این حمله تروریستی، تعدادی از سربازان نیرو‌های مسلح ما به درجه شهادت نائل و تعدادی دیگر مجروح شدند. نیرو‌های ما توانستند این حمله را دفع و به تروریست‌های مهاجم خسارت‌های سنگین جانی و مادی وارد کنند.

منبع مذکور در ادامه افزود: جمهوری عربی سوریه اقدام جنایتکارانه مداوم گروه‌های تروریستی و نقض دائم توافقنامه کاهش تنش را به شدت محکوم و بر آمادگی کامل ارتش برای مقابله با این جنایت‌ها تاکید می‌کند. ارتش در برابر این جنایت‌ها دست بسته نخواهد ماند و به تروریست‌ها و حامیان آنان اجازه نخواهد داد به تعرض به شهروندان بی‌گناه و نیرو‌های ارتش ادامه دهند.

این منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه در پایان بر حق این کشور در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود و امنیت شهروندانش در سراسر این کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار