مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت در کرمان با قهرمانی عبیدا ندال از اردن پایان یافت.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت طی ۴ مرحله با حضور تیم‌های داخلی و نمایندگانی از کشور‌های عراق، پاکستان، اردن، آذربایجان و یمن از دیروز در کرمان آغاز شده است و تا ۱۴ اسفند جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله‌ی نخست این تور، دیروز دوچرخه سواران، محور هفت باغ کرمان به مسافت ۴۴ کیلومتر را رکاب زدند، که در پایان این مرحله و در رشته‌ی تایم تریل تیمی کرمان با زمان ۵۶:۳۲:۵۱ بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های آذربایجان با زمان ۵۷:۱۸:۱۶ و عراق با زمان ۵۷:۲۱:۷۱ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اسلامی بیان داشت: پیراهن طلایی نیز به علی لبیب و پیراهن منطقه (بهترین ورزشکار این دوره) به طا‌ها صادقی رسید.

وی تصریح کرد: در مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها نیز امروز یکشنبه ۱۲ اسفند جاری دوچرخه سوران حرکت خود را از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به مسافت ٩٨کیلومتر برگزار کردند که در پایان عبیدا ندال از اردن، کیارش نادری از اصفهان و داوود محمد آبادی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در مجموع دو مرحله، تیم شهرداری کرمان همچنان صدرنشین است.

اسلامی افزود: از آغاز مرحله دوم، طی مراسمی توزیع مدال مرحله‌ی اول مسابقات توسط امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در مقابل این اداره کل انجام گرفت.

دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، ۱۱ تا ۱۴ اسفند جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار