معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اهمیت آموزش قرآن کریم به ورزشکاران بسیار مهم است و خانواده‌ها باید هرچه بیشتر در راستای تحقق این امر مربیان را کمک کنند.

جوانان را با فرهنگ قرآنی بیشتر آشنا کنیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد حسین زاده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه   در همایش بزرگ نماز ویژه خانواده ورزش و جوانان کرمانشاه که  در محل سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد با بیان اینکه این  محفل نورانی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی برپا شد گفت: اهمیت آموزش قرآن کریم به ورزشکاران بسیار مهم است و خانواده‌ها باید هرچه بیشتر در راستای تحقق این امر مربیان را کمک کنند.

حسین زاده افزود: اخلاق، رفتار و روحیات ورزشکاران باید بر اساس رهنمود‌های قرآنی شکل گیرد تا بتوانند با قرآن کریم انس برقرار کنند.

وی افزود: ورزشکاری که ملاک اخلاق و رفتار خود را بر مبنای سخنان خداوند قرار دهد می تواند در جامعه به عنوان الگوی سایر جوانان قرار گیرد.

حسین زاده گفت: باید جوانان را با کتاب مقدس قرآن کریم بیشتر آشنا کنیم و با سخنان زیبا و بیانی دل انگیز پیوند بین جوانان و قرآن با عظمت را بیش از پیش برقرار سازیم.

وی ادامه داد: نماز و قرآن صراط مستقیمی است که هرکس از آن بهره مند شود در زندگی و جامعه می تواند خود را در مقابل آسیب ها مصون بدارد.

در پایان از از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی،  خادمین نماز و تجلیل از فرزندان نومکلف کارکنان اداره تجلیل بعمل آمد. 

انتهای  پیام/ز

 

همایش بزرگ نماز ویژه خانواده ورزش و جوانان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.