تمامی مردان حاضر در کلیپ منتشر شده در تاریخ ۱۲ اسفند ۶۵ در شلمچه به شهادت رسیدند.

تصاویری از شهیدانی که ۱۲ اسفند ۶۵ شهید شدند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوازدهم اسفندماه کلیپی از عکس‌های قدیمی شهدا منتشر شده است که تمامی مردان حاضر در تصویر در ۱۲ اسفند ۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

عملیات کربلای ۷ از پیچیده‌ترین و موفقیت آمیزترین عملیات‌هایی بود که در مورخ ۱۳ اسفند سال ۶۵ به منظور دستیابی به اهداف عملیات کربلای ۲، توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و توسط تکاوران لشکر ۶۴ ارومیه اجرا گردید. قله ۲۵۱۹ متری در منطقه حاج عمران در حالی مورد هجوم گردان تکاوران لشکر ۶۴ ارومیه قرار گرفت که چندین متر برف قله و سراسر منطقه را دربرگرفته و سربازان شجاع لشکر با راهپیمایی ۲۴ ساعته خود در میان برفها، با رمز "یا مولای متقیان ادرکنی (ع) " دشمن را غافلگیر و اهداف مشخص شده را تصرف نموده و در مقابله با پاتک‌های متعدد دشمن مقاومت و ایستادگی کرده و نهایتاً بعد از ۵ روز اهداف بدست آمده را تثبیت نمودند.

گفتنی است؛ سال ۶۵ شاهد دو عملیات بزرگ توسط ایران بود که شامل کربلای ۴ و ۵ می‌شدند؛ دو عملیاتی که آمارهای ارائه شده حکایت از وجود کمتر از ۱۰ هزار شهید در طول آنها دارد.

در ادامه کلیپ منتشر شده از تصاویر شهدای روز ۱۲ اسفند ۶۵ در شلمچه را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
شادی روحشان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خوش به حال شهدا
آخرین اخبار