فلسفی گفت: نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی همچون آجیل و خشکبار، محصولات پروتئینی و میوه با قیمت تنظیم بازار از فردا در مصلی امام خمینی آغاز می شود.

 نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی از فردا آغاز می شودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی ۴ دهه دستاورد‌های کشاورزی صنایع تبدیلی و تکمیلی، فناوری‌های پیشرفته غذایی، صادرات و فعالیت تشکل‌های جهادی، اظهار کرد: نمایشگاه ارائه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش کشاورزی با مدیریت جهادی در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ اسفند در محل مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ غرفه در بخش‌های مختلف کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: تعاونی های تولید و صنفی در این نمایشگاه برای ارائه دستاورد‌های خود حضور پیدا کرده اند تا در این فرصت کوتاه دستاورد‌های بخش کشاورزی پس از سال‌های انقلاب را به نمایش بگذارند.

فلسفی ادامه داد: در این نمایشگاه دستاورد‌های انواع تولیدات در بخش کشاورزی اعم از باغبانی، زراعی، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زیربنایی و تحقیقات در بخش کشاورزی و موضوع غذای حلال به نمایش گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید: ۸۳ درصد کالری مورد نیاز مردم از منابع داخل تامین می‌شود/ ایران جزو کشور‌های پیشرو در ضریب امنیت غذایی بالا


فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های چهل سال مدیریت جهادی بیان کرد: فرهنگ سازی، ترویج کشاورزی در قالب نمایشگاه با مدیریت جهادی در محور‌های بهره وری کشاورزی و توسعه پایدار در زیربخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، بخش دام و طیور، باغبانی، زراعت، آبیاری تحت فشار، زیربخش‌های مربوط به تجارت و کشاورزی دقیق از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با متولیان امر، از فردا محصولات غذایی بازار شب عید همچون محصولات پروتئینی، آجیل و خشکبار، سیب و پرتقال با نرخ مصوب تا ۲۶ اسفند ماه در مجموعه چهل‌سرا ضلع غربی مصلای امام خمینی (ره) تهران توزیع می‌شود.

به گفته وی، در این نمایشگاه انواع محصولات کشاورزی به قیمت مصوب عرضه خواهد شد، تا ضمن کمک به تنظیم بازار، محصولات با قیمت پایین به افراد دهک‌های پایین عرضه شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: امروز شورای نظارت بر ذبح و صید ماهی راه‌اندازی می‌شود. این شورا وظیفه دارد تا بر ذبح دقیق و شرعی نظارت کامل داشته باشد. اعضای شورا امروز حکم خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

عرضه آجیل و خشکبار شب عید با نرخ مصوب تا ۲۶ اسفند ماه در مصلی امام خمینی(ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار