توجه نکردن به هشدار‌های بازرسان بهداشت محیط، ۱۸ واحد صنفی در شیراز را به تعطیلی کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسین کیانفر مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، با انجام بازدید‌های مختلف بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ارائه آموزش‌ها و هشدار‌های کتبی، ۱۸ واحد صنفی به علت بی اعتنایی متصدیان نسبت به رعایت موازین بهداشتی، تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: این مراکز شامل ۷ واحد به سفره خانه، ۳ واحد نانوایی، ۳ واحد آشپزخانه، ۳ واحد بیرون بر، کبابی، ساندویچی و ۳ واحد کافی شاپ به علت عرضه قلیان است.

کیانفر با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و اجرای طرح سلامت نوروزی، از همه متصدیان مراکز تهیه و تویع مواد غذایی و اماکن عمومی خواست تا برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی ضمن رعایت تمام مفاد قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، هشدار‌های بازرسان بهداشت محیط را جدی گرفته و در سریع‌ترین زمان، نسبت به رفع کمبود‌های بهداشتی موجود اقدام کنند.

مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

پلمب واحدهای صنفی در شیراز

برچسب ها: اخبار پزشکی ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار