سید جمال ساداتیان گفت:با توجه به تعداد کم سالن های سینما موافق افزایش سرگروه های سینمایی نیستم.

سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما درباره افزایش سرگروه های سینمایی به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با این جریان موافق نیستم، چون هنوز تعداد سالن‌های سینما پایین و بیشتر آن‌ها تک سالنه یا دو سالنه هستند و نمی‌توانیم حجم زیادی از فیلم‌ها را در این شرایط با هم اکران کنیم.

وی افزود: در این شرایط شاهد ضرری دو طرفه به سینما خواهیم بود یعنی فیلم‌های کم فروش تحت تاثیر فیلم‌های پرفروش قرار گرفته و اعتراض فیلم سوزی، قربانی شدن و ... به گوش می رسد. از سویی فیلم‌های پرفروش هم باید در اوج فروش با تمام شدن هفته‌های نمایش خود کنار گذاشته شوند.

این تهیه کننده بیان کرد: عدالت این است که به اندازه سالن ها و امکانات نمایشی که داریم فیلم اکران کنیم تا جلوی ضرری بزرگ گرفته شود البته به جز در نظر گرفتن تعداد، در چینش آثار هم باید دقت شود. یعنی فیلم‌های پرفروش فقط به ایام نوروز یا عید فطر تعلق نگیرد و در طول سال تقسیم شود تا دست سینما در دوازده ماه خالی نماند.

ساداتیان گفت: ایام نوروز هم از این قاعده مستثنی نیست و باید بدانیم در شرایط داشتن شش یا هفت سرگروه، جای نفس کشیدن برای زیرگروه‌ها باقی نمی‌ماند، چون آنقدر سالن نداریم که به اندازه کافی به آن‌ها اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

نظر تهیه کننده «متری شیش و نیم» درباره افزایش سرگروه های سینمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار