۱۵۲ نماینده با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندی برای پرداخت حقوق کارگران دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شدند.

۱۵۲ خواستار اختصاص ۱۵ هزار میلیارد برای پرداخت حقوق کارگران دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شدندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۵۲ نماینده با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پرداخت حقوق کارگران دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

همانگونه که مستحضرید در حال حاضر ۱۲۷۹ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به شهروندان و روستاییان می‌باشند که متاسفانه کارگران زحمتکش این نهاد‌ها به دلیل رکود ساخت و ساز و حذف عوارض سهم آنان از فرآیند فروش فرآورده‌های نفتی در سال جاری با مشکل پرداخت حقوق مواجه شده اند.

با عنایت به اینکه مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را در لایحه بودجه سال ۹۸ نمود تا مشکلات سال جاری برای شهرداری پیش نیاید از شما تقاضا داریم با توجه به واریز ۳۲ هزار میلیارد ریال عوارض سهم شهرداری‌ها در سال ۹۷ به حساب هدفمندی یارانه‌ها حداقل ۱۵ هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندسازی را تا قبل از پایان سال برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور جلوگیری از ایجاد بحران و تنش در شهرداری‌ها اختصاص دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار