سرپرست منطقه نفتی زاهدان گفت: طرح پایش کارت‌های سوخت از روز پنجشنبه هفته گذشته با هدف جلوگیری از سوختگیری کارت‌های مهاجر در تمامی جایگاه‌های زاهدان آغاز شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،طرح پایش کارت‌های سوخت در جایگاه‌های زاهدان آغاز شدمجتبی عسکری سرپرست منطقه نفتی زاهدان اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از سوختگیری کارت‌های سوخت مهاجر است.

وی گفت: در روز‌های گذشته موج جدید کارت‌های مهاجر وارد سیستان و بلوچستان شده که این امر باعث التهاب و شلوغی در جایگاه‌های سوخت شد.

سرپرست منطقه نفتی زاهدان افزود: تیم‌های نظارتی منطقه از روز پنج شنبه در جایگاه‌ها مستقر و عملیات جایگاه‌ها را رصد می‌کنند.

گفت : علاوه بر کنترل‌های فیزیکی، کنترل الکترونیکی نیز از طریق دوربین‌های (آی پی دار) نصب شده در جایگاه‌ها و سامانه نرم افزاری کارت هوشمند در حال انجام است و کارت‌های غیر مجاز شناسایی و ابطال می‌شود.

عسکری با بیان اینکه در اختیار قرار دادن کارت سوخت به دیگران تخلف محسوب می‌شود، گفت: در صورت سوختگیری با کارت سوخت خودرو‌های دیگر، علاوه بر مسدود و ابطال شدن کارت، صاحبان کارت‌های متخلف برابر قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: ممنوعیت استفاده از کارت هوشمند سایر خودرو‌ها از طریق نصب بنر در جایگاه‌ها و صدور اطلاعیه از طریق رسانه‌ها و موارد ذکر شده در پشت کارت‌های سوخت اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/گ

طرح پایش کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سوخت زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سلام. فقط با این طرح برای مردم دردسر کردند من در ماه قبل فقط 60 لیتر بنزین زدم کارتم راغیر فعال کردند. به علت اینکه 60 لیتر را یکبار زدم-بیشتر مردم همین مشکل را دارند-لطفا بازتاب دهید
آخرین اخبار