رئیس بهزیستی شهرستان اردکان گفت: ساختمان انجمن حمایت از معلولان به دلیل بی استحکامی هرچه سریعتر باید تخلیه شود.

ساختمان انجمن حمایت از معلولان اردکان به علت بی استحکامی تخلیه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حمید پایدارفر رئیس  بهزیستی شهرستان اردکان در بازدید از ساختمان انجمن حمایت از معلولان این شهرستان گفت: این ساختمان به دلیل  استحکام نبودن بنا و غیر قابل استفاده،  این ساختمان، هرچه سریعتر باید تخلیه شود و برای پوشش فعالیت‌های کاردرمانی، فرهنگی، ورزشی و سرگرمی معلولان زیر مجموعه این انجمن مکانی دیگر اجاره شود.

وی بازسازی و بهسازی ساختمان انجمن معلولین اردکان را امری مهم و بسیار ضروری دانست و بر تجهیز انجمن معلولان به وسایل توانبخشی تاکید کرد.

پایدارفر تصریح کرد: انجمن حمایت از معلولان اردکان در سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمت به معلولان تاسیس شده و در حال حاضر با حمایت از افراد دارای معلولیت شامل سه تشکل ناشنوایان، نابینایان و معلولان جسمی حرکتی در شهرستان فعال است و در سال‌های اخیر تشکیل گروه سرود ناشنوایان و تئاتر ناشنوایان، تیم ورزشی بوچیا، والیبال نشسته آقایان و بانوان و ورزش گلبان بانوان از اهم فعالیت‌های این انجمن بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۴۰۰ نفر افراد دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی اردکان هستند امیدواریم با همکاری این انجمن بتوانیم در زمینه‌های مختلف به معلولین خدمت رسانی کنیم تا به توانمندسازی منجر شود.

رئیس بهزیستی اردکان تاکید کرد:  مسئولان و خیران شهرستان برای خدمت‎رسانی بیشتر به معلولان، این گونه مراکز را مورد حمایت خود قرار دهند، زیرا کمک آن‌ها به طور مستقیم برای خدمات‎رسانی به معلولان هزینه می‎شود.

وی یادآور شد: شماره حساب ۱۲۸۰۲۳۱۶۲۰ انجمن حمایت از معلولان شهرستان اردکان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و همشهریان برای کمک به بازسازی ساختمان انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان است.

انتهای پیام/ی

تخلیه ساختمان انجمن حمایت از معلولان اردکان به علت بی استحکامی

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار