۲۱ هزار و ۲۴۵ عدد انواع مواد‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در رضوانشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در مغازه لوازم التحریر توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی همه جانبه و صحت سقم موضوع و شناسایی محل نگهداری مواد محترقه، با هماهنگی قضایی از محل مورد نظر بازدید و ۲۱ هزار و ۲۴۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مواد محترقه را ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: متهمه ۳۸ ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه پلیس با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، برخورد قاطع و جدی با افراد سودجو و فروشندگان هرگونه موادمحترقه غیرمجاز را در دستور کار دارد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار، ضمن نظارت بر رفتار فرزندان خود و توجه به هشدار‌های پلیس، در صورت کسب هرگونه اخبار در زمینه موادمحترقه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

کشف بیش از ۲۱ هزار انواع مواد محترقه در رضوانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.