فرماندار تایباد گفت: تایباد دروازه ورودی کشور است و استفاده از امکانات رفاهی در این شهرستان می‌تواند سبب جذب گردشگر شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین شرافتی فرماندار تایباد گفت: بسترسازی جهت رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط کلیه دستگاه‌های اجرائی خصوصا شهرداری‌ها امری مهم و ضروری می‌باشد که تاکنون این مهم توسط شهرداری تایباد اتفاق افتاده است.

وی افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که امروز اساس و پایه آن گذاشته شده فراهم ساختن بستر‌های مناسب برای داشتن شهر‌های ایرانی-اسلامی است؛ که در این زمینه اقدامات خوبی در شهر تایباد رخ داده است.

فرماندار تایباد با اشاره به احداث پارک تفریحی ۱۴ هکتاری طبیعت در تایباد گفت: همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی شهرداری تایباد پارک بزرگ تفریحی را با هدف ایجاد مکانی با امکانات مناسب ورزشی و تفریحی در ورودی شهر بهره‌برداری کرد که موقعیت خوبی را برای جذب گردشگر و مسافران شهر‌های همجوار در ایام تعطیلات نوروز فراهم کرده است.

شرافتی افزود: فضاسازی مناسب، احداث و بهره‌برداری از پارک‌های تفریحی، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز در شهری مرزی، نصب المان‌های مناسب، تزیین شهری در ایام ملی و مذهبی و اقدامات موثری همچون آسفالت، خط‌کشی خیابان‌ها، جدول‌گذاری و ... از اهم فعالیت‌های این شهرداری است.

انتهای پیام //ز. ج.


بسترسازی برای جلب رضایت مردم ضروری است

برچسب ها: فرمانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.