مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: تعطیلات نوروز و سفر مسافران نوروزی به این استان بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در کردستان است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، سید محسن علوی در جلسه ستاد سفر‌های نوروزی استان کردستان با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در استان است، گفت: دستگاه‌های عضو ستاد برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی باید در آمادگی کامل باشند.

وی افزود: چهار گزارش هفتگی از اقدامات کمیته‌ها به دبیرخانه ستاد ارجاع شده و این گزارشات تماماً به دفتر معاون عمرانی استانداری فرستاده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان ادامه داد: موزه‌ها، اماکن تاریخی، اقامتگاه‌های گردشگری و رستوران‌های داخل شهری و بین راهی مکرراً مورد بازدید کارشناسان و بازرسان اداره کل قرار گرفته و برای خدمات رسانی به مسافران در آمادگی کامل هستند.

علوی یادآر شد: اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، نقشه، بنر و ... نیز توسط این اداره کل چاپ شده و آماده توزیع در سطح استان به منظور ارائه به گردشگران و مسافران نوروزی است.

جشن بزرگ نوروز ۹۸ در لحظه تحویل سال در استادیوم ۲۲ گولان برگزار می‌شود

شهردار سنندج نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی بیان کرد: جشن بزرگ نوروز ۹۸ در لحظه تحویل سال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج برگزار می‌شود.

حشمت الله صیدی گفت: برنامه‌های متنوعی برای نوروز ۹۸ توسط شهرداری سنندج تدارک دیده شده که پس از اخذ مجوزات قانونی طی ایام نوروز اجرا و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.