اسامی ۱۵ نفر انتخاب شده در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین، اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پر زحمت رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان با حضور ۴۸۰ واجد شرایط رای و ۵۰ کاندید برگزار شد که در نهایت ۱۵ نفر از این کاندیدا‌ها در چهار حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب شدند.

پر زحمت افزود: در گروه صنعت، مجید آهنگریان با ۹۲ رای، منوچهر آزادمنش با ۹۱ رای، مهدی عبدیان با ۸۹ رای، نیما بصیری با ۸۳ رای، محمد رضا ماشااللهی با ۸۰ رای موفق به کسب رای شدند.

وی اضافه کرد: در حوزه معدن هم اصغر آهنی‌ها با ۹۰ رای، امیر عادل طاهرخانی با ۷۸ رای موفق به کسب رای شدند.

به گفته رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، در حوزه کشاورزی نیز، علیرضا کشاورز قاسمی با ۱۰۵ رای، مهدی جباری با ۸۹ رای و سعید حلاج یوسف زادگان با ۸۴ رای بیشترین رای را کسب کردند.

پرزحمت افزود: همچنین در گروه بازرگانی مهدی بخشنده با ۱۲۷ رای، سید علی حسینی با ۸۷ رای، حسین ساروخانی با ۸۷ رای، مصطفی عادلی فر با ۷۷ رای و محمد رضا فاروقی با ۷۴ رای موفق به کسب رای شدند.

پرزحمت گفت: اتاق بازرگانی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن فعالیت می‌کند.

وی افزود: در جلسات این اتاق نمایندگان دولت و بخش خصوصی شرکت می‌کنند و ارائه مشاوره در زمان تهیه لوایح و مقرراتی که با امور بازرگانی و صنایع و معادن ارتباط دارد، از وظایف این نهاد به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی بر اساس قانون، مدیریت دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را بر عهده دارد، این اتاق ۶۰ نماینده دارد که ۴۰ نماینده آن از بخش خصوصی و ۲۰ نماینده آن از طرف دولت انتخاب می‌شوند.

به گفته رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان، این انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

 

انتهای پیام/ک

برگزاری پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین

برچسب ها: صنعت ، اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.