مشارکت جویی همگانی و برنامه‌ی هدفمند که در راهبرد‌های مترقی گام دوم انقلاب آورده شده راهی برای ساختن ایران اسلامی است

گام دوم انقلاب راهی برای ساختن ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت:جوانان امروز نسلی هستند که با قرار گرفتن در کنار دیگر نهاد‌های مردمی و مسئولین، میتوانند حرکت و جهاد بزرگ در راستای ساختن ایران اسلامی انجام دهند.

آقازاده افزود:منشوری کامل و ارزشمند ارایه شده که با توجه به اهداف نظام اسلامی میتواند فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را برای این مرز وبوم به ارمغان بیاورد.

وی گفت:در این منشور بر پرورش مدیران و مسئولانی کارآزموده و با انگیزه که بتوانند از آینده انقلاب حراست کنند تاکید شده و ظرفیت مدیریتی باید خلاق و بالنده در مسیر شکوفایی استعداد مولفه‌های رشد و شکوفایی به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب گفت:جوانان کشور محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی است و باید به آن‌ها بها داد تا بتوانند در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، بین المللی، اقتصادی و دینی واخلاقی قدم بگذارند.

وی ادامه داد:پیکر انقلاب آماده دمیدن روح تازه‌ای از حس جوانی و خلاقیت است و باید بستری برای تصاحب پست‌های مدیریتی و پذیرش مسئولیت‌های نسل جوان بیش از پیش آماده شود.

آقازاده گفت:عمل به منشور راهبردی گام دوم انقلاب تحولات عظیم و مثبتی را در جامعه رقم میزند و طیف آن تمام مردم، مسئولان و همه‌ی بخش‌ها به خصوص دانشگاهیان است که با دستیابی به مرز‌های علمی و گشودن در‌های تخصص‌های نوین و فناوری‌های روز میتواند بستری برای عزت ایران اسلامی مهیا کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی کشور با ظرفیت‌های گوناگون کشاورزی و گردشگری و پیشینه غنی فرهنگی آمادگی کامل دارد که در راستای تحقق این منویات ارزشمند کوشش کند.

گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۴ بهمن در حالی که انقلاب چهلمین سالگرد انقلاب را پشت سر گذاشت خطاب به آحاد مردم و به خصوص جوانان در هفت بند تبیین کرد. این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی هست» نزدیک خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

استان مرکزی در راه تحقق اهداف گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار