مهدی علی نژاد با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو کشور از ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در هتل همای تهران آغاز شد.

مهدی علی نژاد با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

علی نژاد برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون ووشو شد

داورزنی از نشستن در جایگاهش امتناع کرد / نامزد نمادین نیامد

در آغاز مراسم داورزنی که در محلی بالاتر از سایر نمایندگان قرار داشت از نشستن در آن جایگاه امتناع کرد و درخواست کرد که در کنار دیگر اعضا بنشیند.
انتخابات ووشو دو نامزد داشت که با غیبت امیر عباس لشکری به عنوان دومین نامزد انتخاباتی ووشو، انتخاب علی نژاد برای چهارمین دوره متوالی که از قبل قابل پیش بینی بود، قطعی شد.

علی نژاد برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون ووشو شد


علی نژاد: نمی‌خواستم در دوره جدید ثبت نام کنم



مهدی علی نژاد: با تشریح روند پیشرفت ووشو و دستاورد‌های این رشته عنوان داشت که ووشو با یک کار تیمی است که با تلاش هیأت‌های استانی و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش صورت گرفته است.

وی افزود: بنا نداشتم برای دوره جدید ثبت نام کنم و فکر می‌کردم در ۱۲ سال گذشته هر چه بوده انجام دادیم و با پیشرفت‌های ووشو در سطح جهان شاید سخت باشد عرصه را برای افراد دیگر مهیا کنم.

ولی به توصیه دوستان و اینکه من عضو کوچکی از خانواده ووشو در رسیدن به موفقیت‌های بزرگ بودم، و تنها گذاشتن ووشو در این برهه کار درستی نبوده تصمیم به حضور دوباره گرفتم تا با حمایت شما دوباره کار را پیش ببریم.


بیشتر بخوانید: برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو با ۲ نامزد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۳:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
درود
آخرین اخبار