شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۷۲.۸۲ واحدی به پله ۱۶۴ هزار و ۴۴۳ واحدی رسید.

شاخص بورس سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۰۹.۸۰ واحدی به پله ۱۶۴ هزار و ۴۸۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۱۹۳ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: عقبگرد بورس به پله ۱۶۴ هزار واحدی در پایان معاملات 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، وبملت، با روند نزولی و نماد دعبید، وبصادر، وتجارت،‌های وب، ملت با روند صعودی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش ۸.۲۸ واحدی به پله ۲ هزار و ۹۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۸۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۱ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در پایان معاملات به پله ۱۶۴ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۷۲.۸۲ واحدی به پله ۱۶۴ هزار و ۴۴۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۶ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۵۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، کچاد، تاپیکو با روند نزولی و نماد فملی، دعبید، وتجارت، ومعادن با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با کاهش ۱۷.۴۳ واحدی به پله ۲ هزار و ۸۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۶۳ میلیون سهم طی ۱۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار