مدیریت آرامگاه آیت الله معتقد اهرمی در تفاهم‌نامه‌ای با نظارت فرمانداری بوشهر از میراث فرهنگی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه واگذاری آرامگاه آیت الله معتقد اهرمی  امروزدر نخستین روز از هفته قرآن و عترت استان بوشهر به امضا رسید.

آیت الله معتقد اهرمی کاتب قرآن رمز دار سال ۱۲۹۹ هجری شمسی دار فانی را وداع گفته و ۱۶ اسفند سالروز وفاتش به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نام گرفته است.

آرامگاه وی در محله ریشهر شهر بوشهر قرار دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در مراسم امضای تفاهم‌نامه واگذاری آرامگاه آیت الله معتقد اهرمی گفت: امیدواریم شاهد ایجاد سرای فرهنگی برای مردم این محله باشیم و این محله به عنوان یک الگو برای سایر محلات باشد.

ارغوان مهدی زاده افزود: نگاه ما در واگذاری اماکن، فرهنگی است و می‌توان از این اماکن به عنوان محل‌های فرهنگی در دل محلات استفاده کرد.

وی ادامه داد: با واگذاری این اماکن شاهد حضور مردم به صورت منسجم‌تر در امور فرهنگی خواهیم بود.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: میراث فرهنگی طبق ضوابط و امکاناتی که در اختیار دارد همکاری خود را با سایر نهاد‌های دولتی و مردمی اعلام کرده است و روند واگذاری را نیز تسهیل می‌کند، زیرا معتقد است که نفع مردم در این تفاهم نامه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ک

آرامگاه آیت الله معتقد اهرمی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.