مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه، از برگزاری سی و هفتمین جشنواره هنر‌های آوایی و نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی امرایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه از برگزاری سی و هفتمین جشنواره هنر‌های آوایی و نمایشی بازدید کرد.

وی گفت : این جشنواره در بخش آوایی شامل سرود محلی، تلفیقی، هم‌نوازی، تک‌نوازی و در بخش هنر‌های نمایشی شامل نمایش‌های عروسکی، صحنه‌ای، نمایش‌نامه‌خوانی و پرده‌خوانی می‌باشد.

امرایی ادامه داد: جشنواره بزرگ هنر‌های آوایی و نمایشی در هر سه دوره تحصیلی پسر و دختر در سطح مدارس ناحیه با حضور بیش از چهل و پنج هزار شرکت‌کننده در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش با هدف ایجاد نشاط و شادابی و اجرایی کردن سیاست‌های مقام عالی وزارت (معلم شاد، مدرسه شاد و کلاس شاد) و شناسایی استعداد‌های دانش‌آموزان انجام می‌شود و نفرات برتر به مرحله استانی و کشوری راه خواهند یافت.

صمد ملکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ضمن ارائه گزارش اجمالی از برنامه‌های این جشنواره، از مدیران، معاونان و مربیان مدارس که تمام تراکم کاری و برنامه‌های موجود دانش‌آموزان را برای شرکت در این جشنواره آماده و محیا کرده‌اند، قدردانی نمود.

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از سی و هفتمین جشنواره هنر‌های آوایی و نمایشی

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.