نوروزی گفت: بنیاد بیماری‌های نادر تفاهم نامه‌هایی با وزارت آموزش و پرورش و موسسه رویان در زمینه شناسایی دانش آموزان بیمار انجام داده است.

لزوم شناسایی دانش اموزان مبتلا به بیماری‌های نادر/ رونمایی از اطلس بیماری نادربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نوروزی معاون علمی پژوهشی بنیاد بیماران نادر عصر امروز در دهمین همایش‌ بین المللی روز جهانی بیماری‌های نادر که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه فعالیت‌های مادر بنیاد بیماران نادر تفکر درست مرحوم داوودیان است.

وی افزود: اهداف معاونت علمی بنیاد بیماران نادر در افزایش سطح همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی و الویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی تدوین شده است و درحال حاضر دانشگاه‌ها منتظر این الویت‌ها هستند و برخی از پژوهش‌ها در دانشگاه‌ها کلید خورده است.

تدوین سند ملی بیماران نادر

وی افزود: پیشگیری و ارتقای کیفیت زندگی بیماران نادر یکی از اهداف ما در بنیاد بیماران نادر است و اطلس بیماری نادر رونمایی شد و معاونت‌های مختلفی در این بنیاد راه اندازی شده و سند ملی بیماران نادر نیز تدوین شده است.

نوروزی ادامه داد: انجام مطالعات علمی و ارائه مقالات در سطح بالا از جمله فعالیت‌های علمی بنیاد بیماران نادر است.

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری صاحب نظران به نتایجی خوب در زمینه رفع عوارض بیماری‌های نادر دست پیدا کنیم.

نوروزی افزود: در راستای شناسایی دانش آموزان مبتلا به بیماری نادر و موسسه رویان تفاهم نامه‌هایی با وزارت آموزش پرورش به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار