دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد: از همان لحظه بروز اختلال در سامانه پیامکی، رای گیری بخش مردمی جشنواره متوقف شد.

از آرای مردمی صیانت می‌کنیمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مسعود احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به اختلال پیش آمده دیشب در سامانه پیامکی تصریح کرد: از همان لحظه بروز اختلال در سامانه، رای گیری بخش مردمی جشنواره متوقف شد و موضوع در حال پیگیری است.

احمدی‌افزادی با اعلام این خبر گفت: حوزه انفورماتیک جشنواره جام جم در ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۱۰ اسفندماه، متوجه این اختلال در رأی گیری‌ها شده و بلافاصله سیستم ورود آرا را بسته است.

وی افزود: هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم و به بررسی پیامک‌ها و موارد مرتبط با این قضیه می‌پردازیم و به طور جدی نسبت به این مساله اقدام خواهد شد.

احمدی‌افزادی اظهار کرد: تمام مسیر‌هایی را که منجر به ثبت رای می‌شود را بررسی کرده تا هر کجا اختلالی مشاهده، جلوی آن گرفته شود و قطعا تلاش بر این است که تک‌تک رای‌های مردمی به دقت و با شفافیت و حساسیت حفاظت شود.

دبیر جشنواره جام‌جم خاطرنشان کرد: ثبت آرا همچنان متوقف است و در حال بررسی علت بروز این اشکال هستیم.

گفتنی است شب گذشته اختلالاتی در سامانه پیامکی جشنواره جام جم به وجود آمد که حواشی را به همراه داشت.

انتهای پیام/

واکنش دبیر جشنواره جام جم به اختلال پیش آمده در سامانه پیامکی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار