عدم دقت کافی و رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی راننده‌ای در آمریکا موجب به وجود آمدن حادثه‌ای وحشتناک شد.

راننده بی‌‎احتیاط حادثه‌ای وحشتناک را رقم زدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده آمریکایی مینی ون با بی‌دقتی و بی‌احتیاطی خود به هنگام دور زدن موجب به وجود آمدن حادثه‌ای وحشتناک برای ورزشکار جوان شد.

جکسون کلی ۱۹ ساله با خیالی آسوده در حال رانندگی در بزرگراه ۴۱ در ایالت فلوریدا آمریکا بود که ناگهان با مینی ون در حال دور زدن برخورد کرد و پس از چندین متر غلتیدن و کشیده شدن روی زمین به طرز هولناکی واژگون شد. تصاویر این حادثه به وسیله دوربین‌های مداربسته تعبیه شده در کنار بزرگراه فیلم‌برداری شده است.

این تصاویر گویا جزییات حادثه است و نشان می‌دهد چگونه راننده خاطی با بی‌احتیاطی خود این حادثه تلخ را رقم زد. علی رغم تلاش جکسون کلی برای عدم برخورد به خودرو در حال گردش سرانجام برخورد دو خودرو منجر به واژگون شدن خودرو کلی شد. این حادثه در حدی بود که با وجود کاهش سرعت خودرو از سوی کلی پیش از حادثه، ولی باز هم خودرو او چندین متر دورتر از محل برخورد متوقف شد.

افرادی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند پس از دیدن خودرو واگون شده در حاشیه بزرگراه به سرعت به سمت آن رفتند تا به سرنشین یا سرنشینان خودرو کمک کنند. بعد از آنکه خودرو کلی از بزرگراه خارج شد با حصار استخر واقع شده در نزدیکی‌های مسیر اصلی برخورد کرد و متوقف شد.

اولین کسی که متوجه این حادثه شد و به سمت خودرو واژگون شده رفت خانومی سالخورده با دان فوچز بود. او پس از این حادثه به یکی از رسانه‌های محلی گفت: "من در حال گذاشتن وسایل خود در صندوق عقب خودروی شخصیم بودم که ناگهان صدایی مانند انفجار بمب توجه مرا جلب کرد و زمانی که کمی دقت کردم خودرویی در حال غلتیدن روی آسفالت را مشاهده کردم".

با وجود زنده ماندن جکسون، اما او در شرایط بحرانی و در ICU به سر می‌برد و پزشکان پس از انجام چندین عمل جراحی روی او هنوز نتوانسته‌اند نظر قطعی خود را در مورد سلامتی جکسون کلی بیان کنند. پلیس فلوریدا پس از بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته و تا حدود زیادی خودرو راننده خاطی را که سبب این حادثه شد و پس از آن فرار کرد شناسایی کرده است و به خانواده جکسون قول داده است به زودی مسبب حادثه را دستگیر می‌کنند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: برخورد وحشتناک «بی ام و» با عابران پیاده + فیلم (۱۸+)


انتهای پیام/

ورزشکار جوان قربانی بی‌دقتی راننده بی‌احتیاط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
125
۱۷:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام
این تصادف منو یاد پراید میندازه
خوب دقت کنید با زدن چندین غلط و چپ کردن ماشین چهارچوبش و اسکلت سالمه سالم مونده
اگه پراید بود اصلا به غلط زدن نمیرسید همونجا متلاشی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
همش از بی احتیاطی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
عجب بی وجدانی بود اون ماشینه که پیچید به بازی
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
همه چیز به کنار
اون پیر زن واقعا" نشان میده که هنوز حس انسان دوستی در آمریکا نمرده و با اینکه سن بالایی داره به سرعت وسایل رو رها میکنه و میدوه به سمت خودرو حادثه دیده
احسنت
امیدوارم خانم راننده که دچار حادثه شد هر چه سریعتر بهبودیش رو بدست بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مردم‌چقدر‌ریلکس‌نگاه‌میکردن‌یکی‌نمیرفت‌طرف‌ماشین‌ببینه‌کسی‌توماشین‌هست‌یانه‌نجاتش‌بدن‌دوحالت‌داره‌یاانقدرماشیناشون‌‌اطمینانین‌که‌ککشونم‌نمیگزه‌یااینکه‌بی‌خیالن‌رحم‌ومروت‌ندارن‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چه تصادف وحشتناکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
این خانومه چرا گوشیشو نیاورد فیلم بگیره؟ واقعا که