سرمربی تیم دختران کمتر از ۱۶ سال ایران گفت: از این که با کشور‌هایی مثل لائوس، استرالیا و ویتنام هم گروه هستیم خوشحالیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، شادی مهینی سرمربی تیم دختران کمتر از ۱۶ سال ایران در کنفرانس خبری که به اتفاق مربیان تیم‌های استرالیا، لائوس و ویتنام برگزار شد، ضمن تشکر از میزبانی کشور لائوس گفت: از این که با کشور‌هایی مثل لائوس، استرالیا و ویتنام هم گروه هستیم خوشحالیم، اما تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم که از این مرحله عبور کنیم و نتایج قابل قبولی بگیریم، اما هدف ما صعود از گروه است.

سرمربی تیم دختران کمتر از ۱۶ سال ایران در ادامه گفت: ما تنها تیمی هستیم که نسبت به شرایط جوی لائوس با دیگر تیم‌ها تفاوت داریم. بازیکنان ما به این شرایط عادت ندارند. اما تیم ملی نوجوانان بانوان ایران تمام تلاشش را برای رسیدن به هدفش انجام خواهد داد.

میهنی همچنین در ادامه افزود: اولین بازی ما فردا مقابل استرالیا برگزار می‌شود. اصولا نتیجه اولین بازی برای همه بسیار مهم است و این برای ما نیز مستثنی نیست. اما آن‌ها ۳ روز زود‌تر به لائوس آمده اند و با شرایط جوی این جا آشنا هستند.

سرمربی تیم ملی همچنین در ادامه درباره نحوه انتخاب بازیکنان گفت: از سال ۲۰۱۸ بازیکنان را در سه مرحله استعداد یابی کردیم که آن‌ها در ۹ منطقه و در قالب ۱۴ تیم باهم به رقابت پرداختند و در نهایت ۶۰ بازیکن را برای پشتوانه سازی تیم ملی انتخاب کردیم.

تیم دختران کمتر از ۱۶ سال ایران در این رقابت‌ها در گروه A. با تیم‌های استرالیا، لائوس و ویتنام هم گروه است.


بیشتر بخوانید: نصیری: بازی دوستانه با بلاروس در ورزشگاه آرارات انجام می‌شود



انتهای پیام/

تیم فوتبال بانوان به مصاف حریفان می‌روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار