بی احتیاطی مرد ورزشکار حین ورزش کردن در یکی از پارک‌های چین موجب مجروحیت شدید دختر چینی شد.

بی احتیاطی مرد ورزشکار حادثه ساز شد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌احتیاطی یک مرد ورزشکار حین ورزش کردن در یکی از پارک‌های چین موجب مجروحیت دختر چینی شد. این مرد سالخورده که به طرز باورنکردنی در حال انجام یک حرکت ژیمناستیک و چرخیدن به دور یک میله فلزی بود ناگهان به طور ناخودآگاه به این دختر برخورد کرد. شدت این برخورد آنچنان زیاد بود که این دختر را برای لحظه‌ای به هوا پرتاب کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد در لحظه‌ای که این دختر در حال دویدن از مقابل این مرد سالخورده است ناگهان آن‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که مرد سالخورده از یک میله افقی آویزان شده و در حال انجام حرکات نمایشی است ناگهان این دختر از مقابل او رد می‌شود و کفش وی به سر دختر برخورد می‌کند. در لحظه وقوع حادثه چند نفر از گردشگران در پارک حضور داشتند.

بنا به گفته پرسنل پارک دیتان این دختر بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود با وجود ضربه شدیدی که به سر این دختر وارد شده حال او مساعد است و خطری جانش را تهدید نمی‌کند. همچنین والدین دختر شکایتی را علیه مرد سالخورده ورزشکار به اداره پلیس ارائه داده اند.

انتشار این ویدئو در یکی از سایت‌های معروف چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها والدین این کودک را مقصر اصلی این حادثه دانستند. یکی از کاربران در کامنتی که بیشترین لایک را دریافت کرد ضمن انتقاد از شکایت والدین دختر از مرد سالخورده نوشت: " والدین مسئول فرزندان خود هستند. این مرد سالخورده می‌بایست به پلیس مراجعه می‌کرد نه والدین این کودک. آن‌ها به خاطر سهل انگاری در مراقبت از فرزند خود مقصر هستند. "

این در حالی بود که برخی دیگر از کاربران هر دو طرف این ماجرا را مقصر دانستند. از نظر این کاربران بی احتیاطی مرد ورزشکار نیز در انجام حرکات ورزشی در وقوع این حادثه نقش داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " اینجا یک پارک عمومی است. نه استادیوم آشیانه پرندگان: "

گفتنی است؛ این اتفاق در پارک دیتان (معبد زمین) شهر پکن، پایتخت چین رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که بی احتیاطی مرد ورزشکار رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
به نظر من مقصر اصلي شهرداريه كه يه همچين وسيله خطرناكي رو تو پارك نصب كرده
البته همين مصيبتم مردم با شهرداري هاي خودمون هم دارن كه تو پاركا تاب بازي گذاشته و كلي جون بچه ها رو به خطر انداختن
آخرین اخبار