با توجه به شرایط آب و هوایی و ناپایداری‌های جوی و در پی بارندگی‌های شدید روز گذشته اکثر معابر شهر دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی معابر و سقوط ۵۰ اصله درخت در سطح منطقه ۵ریگی مدیر منطقه پنج شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: علی رغم لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح منطقه و نیز آماده باش کامل نیروی‌های اجرایی جهت مقابله با بحران‌های احتمالی، ولی به دلیل شدت بارندگی‌ها و حجم زیاد روان آب‌هایی که بعضا از خارج شهر وارد سطح شهر شده اند متاسفانه باز هم شاهد آب گرفتی‌های وسیعی در سطح معابر منطقه بودیم.

وی همچنین از سقوط ۵۰ اصله درخت در سطح منطقه۵ خبر داد و افزود با توجه به سستی زمین و سنگین شدن تنه درختان بر اثر بارندگی و همچنین وزش باد، احتمال سقوط بیشتر درختان وجود داشته و از شهروندان خواست شد از توقف وسائط نقلیه در کنار و زیر درختان خودداری نمایند.

مدیر منطقه پنج شهرداری زاهدان همچنین گفت: تا کنون چهار عدد تیر برق نیز سقوط کرده است که خوشبختانه آسیبی به شهروندان وارد نشده است.

وی در پایان با اشاره به وجود بیش از ۱۵ مورد آبگرفتگی در سطح منطقه گفت: با توجه به شرایط و آبگرفتگی‌های معابر سطح منطقه نیرو‌های اجرایی این منطقه از روز گذشته تا به حال ضمن آماده باش کامل مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

آبگرفتگی معابر و سقوط  درختان در سطح منطقه  ۵زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار