مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح معلم، دانش آموز و مدرسه شاد به تدریج و تا پایان سال تحصیلی جاری در مدارس ابتدایی دخترانه این استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، هادی زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح تدریس تربیت بدنی به دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد با کیفیت بهتر و بر اساس روش‌های جدید و به روز انجام خواهد شد.

وی افزود: به منظور اجرای این طرح افزون بر ۲ هزار معلم زن پایه‌های چهارم تا ششم مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد به تدریج و تا پایان سال تحصیلی جاری با شرکت در دوره آموزشی جدیدترین شیوه‌های تدریس تربیت بدنی را فرا می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره آموزشی در شهر یاسوج و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: هدف از شرکت معلمان زن مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی بهبود کیفیت هر چه بیشتر تدریس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه استان است.

وی ابراز داشت: شهریورماه امسال و در نخستین مرحله این دوره آموزشی که در شهر یاسوج برگزار شد نیز یک هزار و ۷۲ معلم زن پایه‌های اول تا سوم ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و روش‌های نوین تدریس تربیت بدنی را فرا گرفتند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح معلم، دانش آموز و مدرسه شاد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.