ورزشکاران کرمانی از نخستین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی بازی‌های بومی و محلی فلات مرکزی ایران یک مدال طلا و دو نقره صید کردند.

فرهاد نژادفصیحی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی بازی‌های بومی و محلی فلات مرکزی ایران با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان، خراسان جنوبی، مرکزی، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، همدان و اصفهان به میزبانی شهرستان اردستان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات به صورت فنی در رشته‌های دال پلان، هفت سنگ مهارتی و چوب کشی به مدت ۲روز در استان اصفهان، از سوی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده بود.

نژادفصیحی تصریح کرد: در پایان این جشنواره، فاطمه زینلی بازیکن چترودی تیم هفت سنگ توانست مدال طلای مسابقات مهارتی این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی یادآور شد: حسین ایزدی و زهرا ترک زاده نیز بازیکنان تیم زرند در رشته دال پلان، در بخش آقایان و بانوان، به مدال نقره مسابقات فلات مرکزی ایران دست یافتند.

نژادفصیحی کسب این موفقیت را به این ورزشکاران و جامعه ورزش، به ویژه خانواده بزرگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

درخشش کرمانی ها در جشنواره فلات مرکزی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.