سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم؛ بازیکنان من جوان هستند و شاید جو بازی و حضور تماشاگران در سالن روی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آزاده زمانپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد  پس از شکست تیمش مقابل نامی‌نو اصفهان در دور رفت فینال لیگ برتر  اظهار کرد: فکر نمی‌کردم روند بازی اینگونه باشد؛ از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم؛ بازیکنان من جوان هستند و شاید جو بازی و حضور تماشاگران در سالن روی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

وی افزود: ما هنوز فرصت را از دست نداده‌ایم و اگر بازی آینده را پیروز شویم به بازی سوم کشیده می‌شود؛ ما تجربه بازی سوم را هم داشته‌ایم و هنوز فرصت داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد در خصوص حضور پرشور تماشاگر در سالن برای تماشای این دیدار، گفت: من سال‌ها در بسکتبال اصفهان بوده‌ام و در جایگاه‌های مختلفی فعالیت کردم. همیشه اصفهانی‌ها به من لطف داشته‌اند ومن را شرمنده خودشانکرده‌اند.

زمانپور در خصوص بازی آینده مقابل نامی‌نو تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی پیش‌رو داشته باشیم؛ این بازی بیشتر یک بازی روحی و روانی است تا یک بازی فنی؛ امیدوارم بتوانم تا هفته آینده روی روحیه بازیکنانم کار کنمتا با روحیه بالا وارد میدان شوند؛ تاکنون تجربه شکست سنگین را داشته‌ایم و توانسته‌ایم پس از آن جبران کنیم.

 
انتهای پیام/م
 

هنوز چیزی از دست نداده‌ایم

 

برچسب ها: اخبارورزشی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.