رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهر ری گفت: آیت الله مومن از ارکان اصلی شورای نگهبان بودند و شخصیتی برجسته و ممتاز که نقشی اساسی و فعال در این شورا ایفا نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اصلانی در آئین بزرگداشت مرحوم آیت الله مومن (ره) در سمنان گفت: خداوند سبحان در قرآن کریم و در سوره ملک می فرمایند : در روز قیامت از گناهکاران سئوال می شود که چه شد که در آتش دوزخ گرفتار شدید ؟ آیا راهنما و بشیری نداشتید و آنان اعلام می دارند که آری ما رسولان و پند دهندگانی را داشتیم اما به سخنان او گوش نکرده ایم و عاقبتمان چنین شد.

وی افزود: مرحوم آیت الله مومن یکی از علمای برجسته و وارسته ی کشور بود که جهان اسلام از وجود این بزرگوار بی نصیب ماند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهر ری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام ارزشمندشان در بزرگداشت این عالم بزرگوار بر تقوا ، مقام علمی، پرورش شاگردان برجسته، سابقه ی مبارزاتی قوی و زهد این عالم مجاهد تاکید نمودند.

وی با بیان اینکه آیت الله مومن از ارکان اصلی شورای نگهبان بودند و شخصیتی برجسته و ممتاز که نقشی اساسی و فعال در این شورا ایفا نمودند اضافه کرد: وضعیت زندگی این عالم مجاهد بگونه ای بود که قبل و بعد از انقلاب هیچ تغییری در زندگی ایشان مشاهده نشد. از کرسی های برجسته و مهم حوزه علمیه قم به ویژه در درس ولایت فقیه ، کلاس درس این بزرگوار از اهمیت و جایگاه خاصی در میان طلاب علوم دینی برخوردار بود.

حجت الاسلام و المسلمین اصلنی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فقط مخصوص ملت ایران نیست و متعلق به تمام جهان می باشد و انشالله مقدمه ای است بر حکومت جهانی حضرت مهدی (عج الله)

وی در پایان ابراز داشت: اگر بخواهیم آخرت آبادی داشته باشیم بعد از انجام واجبات و ترک محرمات ، اقامه ی نماز اول وقت، نیکی به والدین، زیارت ائمه و اشک بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام کار ساز است.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهر ری  در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.