سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: به علت شدت بارش باران و شرایط نامساعد جوی فردا شنبه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی؛ متوسطه اول شیفت صبح زاهدان تعطیل است.

مدارس شیفت صبح زاهدان تعطیل شدابوذر مهدی نخعی  سرپرست فرمانداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:به علت تداوم شدت بارش باران و شرایط نامساعد جوی  در زاهدان و سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر  ، فردا شنبه تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی؛متوسطه اول  شیفت صبح  زاهدان تعطیل اعلام شد.

مدارس تمامی مقاطع  شیفت صبح دلگان نیز تعطیل اعلام شد

فرماندار و رییس ستاد بحران دلگان خبر داد  پیرو تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان و باتوجه به بارندگی وطغیان رودخانه ها وقطع برخی راههای مواصلاتی در شهرستان و مسیر ایاب وذهاب دانش آموزان، مدارس شیفت صبح فردا در تمامی مقاطع در شهرستان دلگان تعطیل است.

مدارس شیفت صبح در خاش نیز تعطیل شد

روابط عمومی فرمانداری خاش اعلام کرد با توجه به تداوم و شدت بارندگی در شهرستان خاش و نیز وزش تند باد و شرایط نامساعد جوی، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و پراکندگی مدارس، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش، تمام مدارس سطح شهرستان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم فقط در نوبت صبح فردا شنبه (۹۷/۱۲/۱۱) تعطیل  اعلام شد.

تعطیلی مدارس منطقه نصرت آباد زاهدان

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان ، با توجه به بارندگی و طغیان رودخانه ها و قطع برخی راههای مواصلاتی در منطقه و مسیر ایاب و ذهاب دانش آموزان، مدارس شیفت صبح فردا شنبه 11 اسفندماه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد تعطیل شد.

تعطیلی تمامی مدارس منطقه سرباز در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم

 براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان، با توجه به تداوم و شدت بارندگی و طرح روستا مرکزی، تمامی مدارس منطقه سرباز در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم فردا *شنبه ۹۷/۱۲/۱۱*، تعطیل شد.

«روابط عمومی بخشداری سرباز»

 بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی استان رگبار متوسط تا سنگین، رعد و برق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی امروز و شنبه برای بیشتر نقاط این استان پیش بینی می شود.

 با توجه به ماهیت این سامانه بارشی که همراه با جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی است مردم از تردد در حاشیه رودخانه های خودداری کنند.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مالک
۲۳:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خیلی خوبه عالیه
آخرین اخبار